Tuesday, July 14

BLOG!?

Blog?!

huhuhuhu..i tak taula nape aku create blog nih..myb sebab aku dh bosan tahap cipan dh..siyes, aku memang xde benda yg nak dibuat..hobi aku...bace blog org dan aku memang suke gelak sorg2 bile aku bace blog org..kdg2 aku terkerut2..kdg aku ngis pun de(kaver la tapi) sb efek dr citer2 yg blogger len tulis (taip boleh gak kot)..

so, dengan tak sengajenye(boleh ke?) aku tersign up kat blogger ni untuk aku punye blog satu..xde paku, xde simen, xde papan tetibe je terbina bende nih..hahahaha..tapi xpe lah, sb free..aku x rugi pape pun..free2 aku bleh membebel kat blog aku nih..paling best xde org kenal sape aku..wah wah wah!

org ckp (sape ek?) wat blog kene de spesifikasi..tapi aku nak tulis tnpe spesifikasi leh x?(boleh je) hahaha...aku memang nak tulis tanpe spesifikasi..tanpe genre..tanpe pape yg akan wat otak aku penat nak pk nanti...

so, untuk aku..selamat berblog..(hek?)

0 orang cakap: